30-07-2013 21:23

Mijn favoriete lipcream en lipstick

27-07-2013 23:30

 

Heey, dit zijn mijn favoriete lip producten op dit moment.

Als eerste de Stay Matt lip cream van Essence ( 01 velvet rose) . Het is een fijn vloeibaar product met een soort marsmallow smaak. De kleur vind ik prachtig en droogt erg mooi matt op. Wel is het vervelend om bij te werken, want het houd een paar uur niet vol. Ik heb het zelf bij de Kruidvat voor maar €1,99 gekocht, dus een aanrader!

 

 

En als tweede de Catrice Ultimate Colour 220 Step Red Up. Deze lipstick is erg gepigmenteerd en makkelijk aan te brengen. Het laat me denken aan kersen op mijn gevoel ;D het ruikt dus erg lekker! Ga je naar een feest en zoek je een opvallend kleur? dan raad ik deze sowieso aan

 

Hierbij nog een foto van de swatches:

—————

Terug


Contact

naomi