25-10-2013 12:09

my first bb cream

Ik heb alweer een poosje niks op mijn blog gezet dat komt omdat ik het nog al druk heb met school, verjaardagen, volleybal en nog heel veel dingen. Ik ga het proberen weer goed te maken ik heb namelijk al heel veel dingen die ik echt nog op mijn blog wil zetten om te beginnen dit review over de bb cream van miss sporty.

 

 

Ik heb eigenlijk nog nooit bb cream gebruikt, maar veel mensen zeiden dat ik het gewoon eens moest proberen.

Ik heb gekozen voor die van miss sporty omdat het een budget bb cream is die niet heel dik is waardoor men porien minder verstopt kunnen raken.

 

Ik koos de kleur 001 nude radiance

De verpakking ziet er vrolijk uit, ook heeft de bb cream een leuke naam morning baby!

De dop is helaas wel wat minderhandig het is een draaidop en als je hem erop draait zit de dop er gelijk helemaal onder. Ook als je hem de eerste keer opendraait komt er ineenkeer heel veel uit.

De bb cream belooft 5 dingen

  • je huid voelt perfect aan
  • verwijderd huidinperfecties
  • egaliseert je huid
  • helpt je huid te beschermen
  • geeft een lichte en natuurlijke tint

En als resultaat een perfecte huid voor 14 uur.

De ingredienten zijn voor sommige misschien wel een minpunt, want dit zit er onder andere in.

  • veel minerale olie
  • veel siliconen
  • parfum
  • parabenen

 

Tijd om de bb cream te testen!

Zoals ik eerder in het review al zei is de bb cream erg vloeibaar vooral bij de eerste keer druipt het er in een keer uit, opzich is dit ook wel weer handig want je kan het hierdoor makkelijk verdelen.

Hier zie je de bb cream van links naar rechts steeds iets verder uitgesmeerd, zoals je ook kunt zien komt de bb cream erg goed overeen met mijn huidskleur.

 Tijd om de bb cream ook op men gezicht te testen!

 

Dit is mijn huid zonder de bb cream, zoals je ziet heb ik nogal last van acne en roodheid.

Mijn huid met bb cream zols je ziet is de roodheid verdwenen wel zie je nog wel wat bultjes, maar daar heb ik geen problemen mee want ik wil geen verstopte porien!

voor mij dus een prima bb cream, en nu ik een bb cream heb gebruikt kan ik dan ook moeilijk meer zonder.

 

welke bb cream gebruik jij? en waarom? vertel het in het gasten boek en ook vragen over dit review of andere producten mag je aan me stellen in het gasten boek.

 

—————

Terug


Contact

naomi